http://kultusarnie.blogspot.com/http://kultusarnie.blogspot.com/p/o-mnie.html


piątek, 1 stycznia 2016

Postanowienia na rok 2016 + wyzwania książkowe i filmowe!

  Właśnie dziś rozpoczyna się nowy, dwa tysiące (nie dwutysięczny!!!) szesnasty, rok. Z tej okazji prezentuję moje postanowienia noworoczne, dotyczące oczywiście filmów, książek i muzyki.

W tym roku nie planuję stawiać na ilość. Lepiej chyba, gdy postanowień będzie mniej, niż za dużo. A to wszystko dlatego, że o wiele bardziej wolę przekroczyć moją postawioną granicę, niż martwić się, że nie podołałam własnemu wyzwaniu. Dlatego zaleciłam sobie wstrzemięźliwość i oto efekty:

 KSIĄŻKI
  •  Przeczytam książkę z każdego gatunku
  •  Przeczytam co najmniej 100 książek i
  •  Zrecenzuję co najmniej 60 z nich
  •  Przeczytam wszystkie lektury
  •  Skończę serię Młody Samuraj
  •  Przeczytam Solaris
  •  Kupię i przeczytam Eddę w tłumaczeniu Załuskiej (o ile uda mi się ją gdziekolwiek znaleźć)
  •  Wykonam wyzwanie książkowe autorstwa blogerki Modern Mrs Darcy, które znalazłam na Instagramie [jej Instagram]


 FILMY
  •  Obejrzę co najmniej 50 filmów
  •  Z czego przynajmniej 4 w kinie (nie lubię kin, ale w tym roku się poświęcę, będzie kilka wartych obejrzenia  premier, ale o tym kiedy indziej)
  •  Zapoznam się z całą serią Gwiezdnych Wojen
  • Wykonam własne wyzwanie filmowe (zachęcam do dołączenia), które znajdziecie też na moim Instagramie [klik!]





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz