http://kultusarnie.blogspot.com/http://kultusarnie.blogspot.com/p/o-mnie.html


sobota, 30 kwietnia 2016

Postanawiam poprawę!

  Sami przyznacie - ostatnio trochę bloga zaniedbałam i nie będę się długo tłumaczyć, bo takowego tłumaczenia nie mam. Opuściłam się i w czytaniu, i w prowadzeniu KultuSarnie, ale postanawiam poprawę. I to taką prawdziwą poprawę :)

  •   Zaczęłam od rozbudowy zakładki O mnie/kontakt, więc zapraszam serdecznie :)
  •   Wracam wkrótce do mojej serii Interpretacyjnie, a na powrót planuję naprawdę świetny film.
  •   Jutro, lub jeszcze dziś pojawi się też nowa seria, w której to wasze zdanie będzie się liczyć, więc jeśli chcecie pomagać w tworzeniu bloga i macie własne zdanie na pewne tematy, zaglądajcie!
  •   Myślę też o założeniu strony na Facebooku, ale z tym jeszcze zobaczymy jak będzie.
  •   No i najważniejsze. Więcej książek. O wiele więcej. I filmów oczywiście. 

Obiecuję wam, że mimo tych zmian, nie zmieni się nigdy to, że pisać będę z pasją i humorem. Nie zabraknie też luźnych wpisów, bo cóż by to było za KultuSarnie?

Z nowymi więc siłami zabieram się do roboty, bo dużo jest czytania, pisania i oglądania, w końcu majóweczka tuż-tuż, a wolny czas trzeba dobrze spożytkować!

 





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz