http://kultusarnie.blogspot.com/http://kultusarnie.blogspot.com/p/o-mnie.html


wtorek, 8 marca 2016

Kolorowanka "100 Najpiękniejszych miejsc na świecie"

   Wczoraj doszła do mnie przedpremierowo kolorowanka od wydawnictwa Sine Qua Non. A ponieważ jestem ogromną fanką i zwolenniczką kolorowanek nie tylko dla dzieci, ucieszyłam się ogromnie.

Kolorowanka ta, jak wskazuje tytuł, przedstawia sto przepięknych miejsc na naszej planecie. Nie mogłam się zdecydować na jedną, ale ostatecznie wybrałam Wieżę Eiffela. Będę kolorować zapewne wszystkie, bo są niesamowite! Efekty mojej pracy obserwować będziecie mogli na blogowym instagramie KultuSarnie [klik] :)

 
 
A to zbliżenie na drzewo, po którego kolorowaniu bolała mnie cała ręka! Ale warto było, z efektów jestem zadowolona :)

 
Warto zaznaczyć, że z tyłu książki mamy informacje na temat przestawionych miejsc, także jest to w pewnym stopniu książka edukacyjna :) Mamy więc naukę połączoną z rozrywką, a to bardzo ciekawa metoda!

 

Książka jest już dostępna w Empiku w przedsprzedaży. Możecie więc kupić ją za 21,49 zł, oszczędzając 20%! Znajdziecie ją o, tu właśnie! [klik!]

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz