http://kultusarnie.blogspot.com/http://kultusarnie.blogspot.com/p/o-mnie.html


wtorek, 1 marca 2016

TBR marzec - marcowe plany czytelnicze

 Hej, hej!
Marzec się rozpoczął, a więc pora na kolejny (dłuższy!) miesiąc czytania. Planów dużo, a kto wie, ile pojawi się niespodziewajek?
Nie przedłużając, zapraszam na marcowe plany czytelnicze!



Futu.re - Dmitry Glukhovsky
 Książka, którą czytam aktualnie. Już sam początek jest fascynujący, a to, co dzieje się potem to czyste szaleństwo i magia. Nie zdążymy porządnie ogarnąć sytuacji, a ta zmieni się diametralnie! 


Porwana pieśniarka - Danielle L. Jensen
 Czyli coś, za co zabieram się zaraz po cudnej (anty)utopii. Tyle pozytywnych opinii od zaufanych blogerów i booktuberów nie może być przypadkowych! Mam wobec niej duże oczekiwania.


Naukowa lista przebojów - Simon Flynn
 Nie mogłam się powstrzymać i przeczytałam kilka stron. O nauce z dużym humorem, znajdziemy tu ciekawe anegdotki i żarty dotyczące nauki właśnie. Coś akurat dla mnie! 


Wielki Mistrz - Trudi Canavan
 Ostatnia część Trylogii Czarnego Maga. Poprzednia część zakończyła się tajemniczo, więc z niecierpliwością czekam na poznanie tej! Link do recenzji pierwszej części tej serii znajdziecie tu [klik!]


Pachnidło. Historia pewnego mordercy - Patrick Süskind
 Nie wiem, czy oglądam za dużo filmów, czy czytam za mało książek, ale Pachnidło to jedna z tych pozycji, o których nie wiedziałam... przed obejrzeniem filmu. A ten był naprawdę dobry. Liczę więc na świetny pierwowzór i piękne ukazanie emocji. 




Mroki - Jarosław Borszewicz
 Wspominałam już, ze kocham poezję? A jego wiersze są piękniejszymi z tych współczesnych. Niestety zdjęcia własnego nie mam, bo książka służy dzielnie mojemu teatralnemu koledze za podstawę monologu. 




Dodam jeszcze, że w tym miesiącu szczególnie czekam na Osobliwe i cudowne przypadki Avy Lavender. Reklama robi chyba swoje, a i recenzje są pozytywne. No, kto wie?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz