http://kultusarnie.blogspot.com/http://kultusarnie.blogspot.com/p/o-mnie.html


czwartek, 9 czerwca 2016

🎂 KONKURS - PIERWSZE URODZINY BLOGA 🎂

  Hej, hej! Już w sierpniu pierwsze urodziny bloga KultuSarnie! ♥ Nawet nie wiecie jak się cieszę, bo bałam się, że nie dam rady pogodzić bloga z resztą życia, a raczej odwrotnie. Ale jestem tu dalej!

W sierpniu napiszę o rocznicy więcej, teraz zapraszam was na konkurs, który trwać będzie do sierpnia, więcej szczegółów niżej.

Nagrody:
Do wygrania będą książki (nowe!), które są ważne dla mnie i wydaje mi się, że przypadną wam do gustu :)
Oto lista:

Futu.re - D. Glukhovsky (recenzja)
Ostateczni - H. Wiatrowski (recenzja)
Czas żniw lub Zakon mimów - S. Shannon (recenzja tego pierwszego)
Pachnidło - P. Suskind (recenzja)
Sekretne życie pszczół - S.M. Kidd (recenzja)
Rok 1984 - G. Orwell  (recenzja)
Metro 2033, 2034 lub 2035 - D. Glukhovsky (recenzja pierwszej części)
dowolna część Młodego Samuraja - C. Bradford
Nowy, wspaniały świat - Huxley
Porwana pieśniarka - D.L. Jensen (recenzja)
Grimm City. Wilk! - J. Ćwiek (recenzja)

Zasady konkursu:
1. Organizatorem konkursu jestem ja, jako autorka bloga KultuSarnie
2. Konkurs organizowany jest dla moich czytelników/obserwatorów
3. Zastrzegam sobie prawo do odwołania go, gdy zgłoszeń będzie mniej niż 15
4. Konkurs trwa od 06.06.2016 do 20.08.2016
5. Zwycięzca zostanie wybrany poprzez losowanie; każdy może wysłać jedno zgłoszenie i wybrać jedną książkę. Gdy wylosowany nie zgłosi się po odbiór nagrody w ciągu 3 dni lub nie spełnił wszystkich wymagań, powtarzam losowanie.
6. By wziąć udział w konkursie należy:
  • być publicznym obserwatorem bloga KultuSarnie
  • napisać w komentarzu tytuł książki, którą chce się wygrać, swój email (możecie polecić przy okazji jakąś książkę!) i link do baneru (lub nazwę instagrama, gdy tam go umieścicie)
  • na swoim blogu, facebooku lub instagramie zamieścić publiczną informację o konkursie razem z linkiem lub wstawić baner przekierowujący do tego posta (opcjonalne, choć dodaje jeden głos)
Wzór baneru konkursowego; wstawiając go na bloga/facebooka/instagrama otrzymujecie dodatkową szansę wygranej
7.  Wysyłka tylko na terenie Polski!


Wzór zgłoszenia:

Wybieram:
Email:
Baner:
Polecam ci:


Super, że jesteście i w ten skromny sposób chcę się wam za to odwdzięczyć. Mam nadzieję, że zostaniecie jeszcze dłużej!

Trzymajcie się!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz