http://kultusarnie.blogspot.com/http://kultusarnie.blogspot.com/p/o-mnie.html


sobota, 26 grudnia 2015

Książkowy tag chemiczny

Nominacja tym razem od Agnieszki z bloga Książka od kuchni (jej wykonanie). Tak się właśnie stało, że mat-fiz wykonuje chemiczny tag! Nie przedłużając, zapraszam!
Cez – wybuchowa książka
Zabawne, bo pierwsza na myśl przyszła mi książka Czarna lista Forsytha. Sporo tam o broni, wojnach, ładunkach wybuchowych...

Ununpent – książka, którą przeczytałaś zaskakująco szybko
Każda z części Młodego samuraja. Czytanie jednej zajmowało mi parę godzin. Kończyłam w  jeden dzień. 

Rad – Twoja ulubiona książka napisana przez Polaka
Nie czytam polskich autorów, a jeśli już jest to tylko poezja, więc postawię na tomik wierszy Leśmiana.

Tantal – książka z wątkiem zaczerpniętym z mitologii
Kojarzy mi się wyłącznie z Wiedźminem, choć tam nie same motywy, a raczej postacie mitologiczne można znaleźć.

Złoto – najdroższa książka, jaką kupiłaś
Liczy się słownik? :) Większość książek kupowanych przeze mnie ma mniej więcej tę samą cenę, nie pamiętam, która była najdroższa.

Magnez – książka lekka, niezobowiązująca i znana prawie przez wszystkich
Zdecydowanie Zmierzch

Bizmut – książka z piękną okładką
Och, ile takich jest... Ale przypomniały mi się dzieła pewnej artystki, Roses Anderson, która stworzyła serię malowideł na książkach.  

Polon – książka, po której miałaś kaca książkowego
Zdecydowanie Rok 1984.

Ksenon – książka, przy której prawie zasnęłaś
Przeczytałam ją niedawno, Lato miłości.

Chlor – książka tak ciekawa i wciągająca, że nie miałaś czasu, by wziąć oddech
Marina Zafóna, Młody samuraj...

Technet – czyli osoby, które tagujesz
Dziś nie nominuję nikogo, ale zrobię to w następnym tagu!



Mam nadzieję, że tag wam się podoba, bo mnie bardzo. Agnieszce dziękuję za nominację, a już niedługo zapraszam was na recenzję pierwszej fantastycznej książki mojego życia, która - powiem szczerze - zachęciła mnie do tego gatunku.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz